content marketing

Written by

Content marketing dla małych sklepów

Bez kategorii| Views: 259

Promowanie swojego biznesu w formie content marketingu jest coraz bardziej popularne, o ile już nie stało się powszechna praktyką. To świetne rozwiązanie, szczególnie dla niewielkich e-sklepów. Oto kilka powodów dla których warto jest tego typu działania wdrożyć do stałych zadań promujących każdy e-commerce.

 

Dlaczego content marketing jest odpowiedni dla małych sklepów internetowych?

Jedną z największych zalet content marketingu jest fakt, iż nie wymaga on dużych nakładów, jeśli chodzi o pieniądze. Dlatego szczególnie na samym początku biznesu warto jest zdecydować się na tę formę promocji – możliwe jest zwiększenie zysku, bez konieczności generowania wydatków.

Jednak, jak wiadomo, niewiele aspektów w kontekście prowadzenia jakiegokolwiek biznesu jest za darmo. Tworzenie content marketingu na własną rękę jest jak najbardziej możliwe, jednak konieczne jest przeznaczenie na to czasu. Co więcej – czynność ta musi być wykonywana regularnie. W tym obszarze reklamy (w porównaniu do tradycyjnej formy) większe znaczenie niż budżet ma czas, jaki przeznaczymy na tworzenie treści.

 

Jakie są korzyści z content marketingu?

content marketingOprócz tego, że content marketing można do pewnego poziomu prowadzić samodzielnie, przede wszystkim jest to forma, która pozwala na budowanie wokół marki społeczności klientów. Możliwe jest to poprzez social media czy e-mail marketing. Zaś poprzez dostarczanie wartościowych treści, klienci zyskują na pewności, że marka, która je dostarcza zna się na swojej profesji.

Niezależnie specyfiki produktów, zawsze możesz dostarczać wartościowe treści, które pełnią dwie różne funkcje. Z jednej strony są przydatnym kompendium wiedzy dla klientów sklepu, z drugiej odpowiednio zredagowane mogą również promować produkty oraz prezentować ich funkcje.

Te informacje oraz o wiele więcej możesz znaleźć w artykule „What is Content Marketing? How to Start Content Marketing for Small Business”. Poradnik odpowiada m.in. na pytania w jakich działaniach objawia się content marketing i jak dobrać go do specyfiki swojego sklepu lub w jaki sposób oraz jakimi kanałami promować materiały w ramach content marketingu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Content marketing dla małych sklepów

czas na przeczytanie: 1 min