marketing automation

Written by

E-book: Kompleksowy przewodnik po marketing automation w e‑commerce

Bez kategorii| Views: 58

Każdy chciałby zwiększyć sprzedaż i pozyskać nowych klientów, jednocześnie nie powiększając zespołu i budżetu na działania marketingowe. Jest to realne, ale wymaga znalezienia i zastosowania optymalnego rozwiązania. Najlepszym wyjściem jest automatyzacja marketingu.

 

W przeciwieństwie do wielu innych działań, automatyzacja procesów marketingowych gwarantuje przede wszystkim oszczędność czasu. Jeśli cały proces zostanie przeprowadzony w odpowiedni sposób, e-commerce będzie się rozwijać, pojawią się nowi klienci, a ci pozyskani wcześniej zostaną na dłużej.

Wybierając kanały marketingowe dla swojej firmy, warto zdecydować się na te, które gwarantują skuteczność. Dzięki odpowiednio podjętym decyzjom możliwe jest działanie według strategii, która stanowi nadzór nad wszystkimi działaniami marketingowymi.

„Kompleksowy przewodnik po marketing automation w e‑commerce” jest spojrzeniem poza zagadnienie e-mailingu. Poruszone zostały m.in. takie kwestie jak SEO i płatne reklamy, które realnie mogą wesprzeć rozwój bazy klientów.

Zawarte w 60-stronnicowym poradniku komentarze branżowych ekspertów z Shopify, Shoplo i Omniconvert są praktycznym uzupełnieniem wiedzy dotyczącej automatyzacji marketingu, która pozwoli na wzrost sprzedaży produktów oraz zaoszczędzenie czasu.

 

Dlaczego automatyzacja marketingu?

Stawiając pytanie osobom z branży e-commerce o to, jakie prowadzą działania, by zwiększyć sprzedaż, prawdopodobnie można spodziewać się od nich podobnych odpowiedzi. Zapewne najczęściej wskażą wyprzedaże, optymalizację witryn pod kątem wyszukiwarek i prowadzanie płatnych kampanii w mediach społecznościowych. Prawdopodobnie nikt nie wspomni o staraniach w ograniczeniu czasu na powtarzających się zadaniach, jak np. prowadzenie kampanii e-mail marketingowych.

Tymczasem obniżenie kosztów i oszczędność czasu można osiągnąć także w automatyzowaniu takich obszarów jak:

  • Wprowadzanie nowych klientów
  • Segmentacja leadów i klientów na podstawie ich preferencji lub działań
  • Wznawianie nieaktywnych kontaktów
  • Śledzenie ostatnich klientów poprzez powiązane oferty lub prosząc ich o recenzję zakupionych produktów

Przewodnik stanowi praktyczne kompendium wiedzy z zakresu kampanii marketingowych. Dedykowany jest wszystkim tym, którzy chcą w sposób szybki i efektywny osiągnąć swoje biznesowe cele.

E-booka możesz bezpłatnie pobrać tutaj: Kompleksowy przewodnik po marketing automation w e‑commerce.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

E-book: Kompleksowy przewodnik po marketing automation w e‑commerce

czas na przeczytanie: 2 min