Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie wydarzenia

  • To wydarzenie minęło.

E-Commerce w praktyce. Kampanie sprzedażowe – od strategii do realizacji

Marzec 12 - Marzec 13

1590PLN

Dzień 1 Customer journey w praktyce – budowanie strategii i plan taktyczny w digital marketingu

 

1. Customer journey map w praktyce – jak identyfikować touchpointy i projektować ścieżkę zakupową klienta?

  • Strategia STP – segmentacja, targetowanie i pozycjonowanie online w praktyce
  • W jaki sposób identyfikować grupę docelową w sklepie internetowym? – badania, narzędzia, praktyka
  • Segment vs Persona – jak zobrazować optymalnego odbiorcę?
  • Jak identyfikować punkty styku (touchpoints) dla wybranego produktu/usługi?
  • Od płatnych przez własne po pozyskane – kanały komunikacji POEM w praktyce i ich rola w customer journey
  • Customer journey online – jak projektować mapę podróży klienta?
  • 3 determinanty sukcesu w Customer Experience
    Ćwiczenie praktyczne – planowanie customer journey dla wybranych branż krok po kroku

2. Strategia w digital marketingu – jak zaplanować działania w kanale online?

  • Ile wydawać i jak alokować budżet marketingowy w digital marketingu?
  • Formy i narzędzia w e-marketingu – jak dzielić budżet w zależności od skali budżetu?
  • Planowanie kampanii internetowej krok po kroku – od KPI i celów przez dobór formatów i mediów po mierniki sukcesu i modele rozliczeń
  • Kampanie typu branding i direct response – dobór formatów reklamy internetowej: od wizerunku do sprzedaży
  • jak planować powierzchnię reklamową w sieci?  – kluczowe modele emisji i rozliczeń
  • Przegląd narzędzi reklamy internetowej od A do Z:
    • SEO w praktyce – jak optymalizować serwisy i pozyskiwać linki by zwiększać pozycje w Google?
    • Jak planować kampanie AdWords i re-marketingowe kierowane do biznesu?
    • E-mailingi i newslettery – jak projektować skuteczne kreacje wizerunkowo-sprzedażowe za pośrednictwem e-mail marketingu
    • Display, wideo i mobile – jak precyzyjnie docierać do TG? Od mediów do kreacji
    • Programmatic i RTB – jak przenieść kampanie wizerunkowo-zasięgowe na wyższy poziom?
    • Content marketing w pigułce– jak marketing treści zmienia model komunikacji z potencjalnymi i obecnym kientami?
    • Podstawy strategii social media w 5 kluczowych platformach (LinkedIn, blog, Facebook, Twitter, Slideshare) – między brandingiem a sprzedażą.
    • Pozostałe formy e-marketingu  – ePR, sponsoring, viral marketing, digital influencers
  • jak wybrać i z kim współpracować przy projektach online? – agencje, wydawcy i domy mediowe: kryteria wyboru, brief, zasady współpracy i rozliczenia
  • Kampanie reklamowe z ograniczonym budżetem – możliwości i przykłady aktywności
  • Integracja kanałów online i offline w praktyce – case studies

Szczegóły

Start:
Marzec 12
Koniec:
Marzec 13
Koszt:
1590PLN
Strona internetowa:
https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/nowa-sprzedazy-leady/

Organizator

Akademia Marketingu ATRIUM
Telefon:
607 710 797
Email:
szkolenia@szkoleniaatrium.pl
Strona internetowa:
https://szkoleniaatrium.pl/

Miejsce

Al. Jana Pawła II 27 00-867 Warszawa