Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie wydarzenia

  • To wydarzenie minęło.

Retail Marketing Forum – Omnichannel Customer Experience

Kwiecień 11

490PLN

Retail Marketing Forum to wydarzenie poświęcone marketingowi i sprzedaży w wielokanałowym handlu detalicznym, obejmującym:

  • handel stacjonarny (sieci detaliczne, sklepy, centra handlowe),
  • sklepy tymczasowe (pop-up stores),
  • e-handel (sklepy internetowe).

Odwiedzający skorzystają z:

  • indywidualnych porad i oferty wystawców – profesjonalnych dostawców produktów i usług dla retailu i e-commerce,
  • interesujących wykładów i paneli dyskusyjnych,
  • możliwości nawiązania kontaktów i wymiany doświadczeń z uczestnikami wydarzenia

W trakcie wydarzenia dowiesz się m.in.:

  • jak zoptymalizować działania marketingowe i sprzedażowe, by zyskać i utrzymać lojalnych klientów,
  • jak efektywnie wykorzystać aplikacje mobilne, retailtainment, big data i sms-marketing, by więcej sprzedawać,
  • jak związać klienta emocjonalnie z Twoją marką,
  • jakie są tajniki e-commerce nowej generacji,
  • jakie są sposoby zwiększenia sprzedaży dzięki lepszemu dopasowaniu działań marketingowych do zmieniających się oczekiwań e-klientów,
  • w jaki sposób optymalnie zintegrować sprzedaż stacjonarną z internetową,
  • jak dotrzeć do konsumenta z potencjalnie długim procesem decyzyjnym,
  • jak usprawnić system płatności.

Koszt uczestnictwa:

Udział w Retail Marketing Forum dla dwóch osób z firmy będącej centrum handlowym, siecią detaliczną, sklepem tradycyjnym lub internetowym jest bezpłatny. Dla pozostałych osób koszt uczestnictwa wynosi 490 zł netto.

Szczegóły

Data:
Kwiecień 11
Koszt:
490PLN
Strona internetowa:
http://retailmarketingforum.com/

Organizator

PROMEDIA Jerzy Osika,
Strona internetowa:
www.promedia.biz.pl

Miejsce

Business Centre Club