Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie wydarzenia

  • To wydarzenie minęło.

Strategie promocyjne i reklamowe. Psychologia reklamy

Kwiecień 11, godz. 10:00 - Kwiecień 12, godz. 17:00

1590PLN

Uzyskaj 80% dofinansowania do tego szkolenia z Bazy Usług Rozwojowych PARP. Link do zgłoszenia znajduje się tutaj.

„Pani Karolina jest bardzo otwartą i zaangażowana osobą. Traktuje uczestników indywidualnie, dopasowując tematykę i zagadnienia do sytuacji i potrzeb uczestników”  Magdalena Lis, Grohe Polska

Bardzo fajne szkolenie, przeprowadzone w przemiłej atmosferze, bez stresu, z ogromna ilością przykładów i dyskusjami grupy. Szczerze polecam”  Karolina Biernat

1. Współczesne formy komunikacji reklamowej – case study

2. Emocje pozytywne i negatywne w reklamie i ich wykorzystanie

  • Pobudzenie jakich emocji jest najbardziej skuteczne?
  • Emocje pożądane i nie pożądane
  • Jak je aktywować?
    case studies

3. Schematy komunikacyjne

  • Identyfikacja schematów komunikacyjnych – zadanie dla uczestników
  • Wyróżniki schematów komunikacyjnych
  • Wpisać się w schemat czy przełamywać? – strategie działania – case studies
  • Projektowanie własnego schematu komunikacyjnego

4. Modele zachowań odbiorcy komunikatu reklamowego  – jak je zastosować w praktyce?

  • AIDA + C + S
  • DAGMAR
  • CAB

5. Etapy budowania strategii reklamowej – praca w grupach i dyskusja

6. Creative mix – niezbędne elementy skutecznej komunikacji reklamowej

  • Definiowanie grupy docelowej – do kogo mówimy?
  • Koncepcja przekazu (USP, UEP, BCB) – co chcemy powiedzieć?
  • Forma przekazu – jak komunikować?
  • Dobór mediów – gdzie się komunikować?

7. Elementy przekazu reklamowego i ich znaczenie – zadanie dla uczestników

  • Obraz
  • Nagłówek – typy nagłówków
  • Tekst – zasady pisania tekstu
  • Prezentacja marki

8. Techniki reklamowe – case studies

  • Personifikacja
  • Hiperbolizacja i minimalizacja
  • Humor w reklamie – co budzi sympatię?
  • Rekomendacja / testimonial
  • Fantazja i porównanie,
  • „Fragment z życia”

9. Cechy dobrego komunikatu reklamowego – zadanie dla uczestników

Szczegóły

Start:
Kwiecień 11, godz. 10:00
Koniec:
Kwiecień 12, godz. 17:00
Koszt:
1590PLN
Strona internetowa:
https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/strategie-promocyjne-i-reklamowe/