Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie wydarzenia

  • To wydarzenie minęło.

Szkolenie „Badania marketingowe. Badania rynku. Jak poznać i zrozumieć zachowania konsumentów”

Kwiecień 11, godz. 08:00 - Kwiecień 12, godz. 17:00

1980PLN

Szkolenie z badań marketingowych i rynkowych przeznaczone jest dla pracowników działów marketingu różnego szczebla.

W szkoleniu mogą uczestniczyć również członkowie zarządu oraz pracownicy działu sprzedaży w celu zrozumienia istoty badań marketingowych, korzyści wynikających z ich stosowania oraz przełożenia uzyskanych danych na wyniki i efekty sprzedażowe.

Cele szkolenia:

  • zapoznasz się ze specyfiką badań marketingowych, oraz zostaniesz przygotowany do wyboru odpowiednich metod i technik badawczych w zależności od problemów marketingowo – sprzedażowych,
  • nauczysz się rozpoznawać motywy działania nabywców / konsumentów,
  • w toku ćwiczeń wejdziesz w różne role, jakie pojawiają się w procesie badawczym (konsumentbadaczzleceniodawcaagencja) a więc spojrzysz na zagadnienie z różnych perspektyw,
  • poznasz nowoczesne metody badawcze z wykorzystaniem kanału on-line i badań EEG,
  • w oparciu o wyniki badań zaprojektujesz strategie dla marki,
  • poznasz inspirujące case studies z różnych branż, a kiedy zobaczysz jak robią to inni zdecydujesz co przyda się w Twoim biznesie,
  • zostaniesz solidnie przygotowany do procesu badawczego i unikniesz pułapek, które mogą się pojawić podczas badań

Program szkolenia:

1. INFORMACJA W MARKETINGU

  • Rodzaje i źródła informacji
  • Znaczenie informacji

2. CO ZNACZĄ BADANIA MARKETINGOWE DLA ORGANIZACJI I OTOCZENIA

  • Funkcje badań
  • Obszary badań marketingowych
  • Etapy przygotowania badania
  • Wykorzystanie badań marketingowych w polskich przedsiębiorstwach

3. POZNAJEMY MOTYWY KONSUMENTÓW – JAKOŚCIOWE BADANIA MARKETINGOWE

  • Zakres stosowania metod jakościowych
  • Techniki badawcze
  • Zasady doboru próby i konstruowania pytań
  • Interpretacja wyników

4. BADANIA ETNOGRAFICZNE

  • Przedmiot badań etnograficznych, cel stosowania
  • Metody zbierania danych

5. ILOŚCIOWE BADANIA MARKETINGOWE

  • Specyfika badań ilościowych
  • Techniki badawcze
  • Konstruowanie pytań badawczych
  • Interpretacja wyników i przekładanie ich na konkretne działania

6. MARKO GDZIE JESTEŚ I DOKĄD ZMIERZASZ? – WYKORZYSTANIE BADAŃ JAKOŚCIOWYCH I ILOŚCIOWYCH W BADANIU MARKI

  • Elementy marki poddawane badaniom
  • Korelacja marki z rynkiem – analiza konsumenta, konkurencji i trendów
  • Stosowane metody i techniki

7. TAJEMNICZY KLIENT – BADANIE JAKOŚCI USŁUG

  • Istota, cel, wady i zalety badania
  • Typy badań
  • Etapy projektu badawczego
  • Nietypowe zastosowania „Tajemniczego klienta”\
  • Interpretacja wyników

8. BADANIE WIELKOŚCI RYNKU

  • Zakres danych i możliwości ich wykorzystania w działaniach sprzedażowo – marketigowych
  • Interpretacja wyników, dobór strategii działania

9. WSPÓŁPRACA Z AGENCJAMI BADAWCZYMI

  • Rynek badań marketingowych w Polsce
  • Współpraca z agencją – wybór agencji, zasady oraz wady i zalety współpracy
  • Skuteczne przygotowanie briefu

Szczegóły

Start:
Kwiecień 11, godz. 08:00
Koniec:
Kwiecień 12, godz. 17:00
Koszt:
1980PLN
Strona internetowa:
https://www.bonavigator.pl/szkolenie-badania-rynku-szkolenie-badania-marketingowe.html

Organizator

B&O Navigator Firma Szkoleniowa
Telefon:
22 877 38 43

Miejsce

Centrum Konferencyjne „Centrum Żoliborz”