Lunch e-commerce

Written by

Lunch z e-commerce

Bez kategorii| Views: 49

Zapraszamy konferencję „Lunch z e-commerce”, która organizowana jest przez Ideo Force. Wydarzenie odbędzie się 17 kwietnia – można jeszcze nabyć bilety.

 

Dlaczego „Lunch z e-commerce”?

To jedno z nielicznych wydarzeń e-commercowych, które stwarza uczestnikom możliwość nawiązania ciekawych kontaktów biznesowych oraz wysłuchania wartościowych prelekcji. Na konferencji wystąpią specjaliści branży, którzy podzielą się swoją wiedzą oraz doświadczeniem, z szerokiego spectrum zagadnień:

Tomasz Kwiatkowski: Kierownik projektów w agencji e-marketingowej Ideo Force. Temat jego prelekcji to „Wyścig o pole position, czyli historia sukcesu iParts i problemy wielkiego e-commerce„. Dowiesz się jakie trudności możesz napotkać w budowaniu biznesu oraz w jaki sposób się na nie przygotować.

Kasia Ugorowska: Account Maganer w SARE. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego. Poprzez prezentację „Kowal marketingu, czyli jak pracować z materią online” zdradzi tajniki, które pozwolą Ci wdrażać pomysły na e-commerce i odnosić przy tym sukcesy oraz zachęć klientów do powrotu do sklepu internetowego.

 

Zapisy na konferencję

 

Marcin Lipiec: Od 2008 r. stale związany z branżą IT jako Kierownik Projektów Internetowych. Następnie jako Menadżer ds. Kluczowych Klientów w Ideo. Temat prezentacji Marcina to: „Pokaż, co masz w koszyku, a powiem Ci gdzie leży problem. O optymalizacji ścieżki zakupowej w e-commerce”. Przybliży w jaki sposób weryfikować problemy użytkowników oraz jak duża jest rola koszyka w procesie zakupowym.

Jagoda Prętnicka-Markiewicz: Od pięciu lat odpowiada za działania komunikacyjne oraz zespół promujący rozwiązania oferowane przez SentiOne. Przybliży wykorzystanie nowych technologii w prezentacji: „AI & chatboty w obsłudze klienta”.

Paweł Szczyrek: Creative and Content Manager w firmie Ideo Force. Jego prezentacja „Jeśli możesz iść przed siebie, czemu nie pójdziesz pod prąd? O nietypowych kampaniach nakręcających sprzedaż w e-commerce” wytłumaczy budowanie niestandardowych kampanii, które sprzedają.

Na koniec zostanie zaprezentowany raport „Jakie problemy ma dzisiaj e-commerce w Polsce”, opracowanego na podstawie analizy rynku wykonanej przez onData w 2018 roku.

Konferencja jest dedykowana jest wszystkim pasjonatom e-commerce, jednak zainteresowani mogą być również:

  • marketerzy,
  • dyrektorzy,
  • właściciele sklepów,
  • e-commerce’owi startupowcy,
  • osoby zainteresowane branża e-commerce,
  • przedsiębiorcy

Konferencja odbędzie się 17 Kwietnia 2019,o godz. 11:30, w Golden Floor Tower – 32p., Warszawa

Szczegóły konferencji znajdziecie w naszym kalendarzu wydarzeń: Konferencja „Lunch z e-commerce”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Lunch z e-commerce

czas na przeczytanie: 2 min