-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
- Konsulting
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt
W poprzednim wpisie przedstawiliśmy 14 narzędzi do analityki oraz SEO. Ale to nie koniec przydatnych dodatków do Twojego e-commerce. Poniżej prezentujemy narzędzia, które wykorzystywane są do budowania wizerunku firmy w internecie.
Jedno z najbardziej znanych narzędzi monitoringu internetu. Poprzez podanie określonych słów kluczowych monitoruje przepływ informacji w mediach społecznościowych, na forach i serwisach informacyjnych oraz w blogosferze. Umożliwia przeanalizowanie działań konkurencji, ale także opinii o marce w internecie. Pozwala na monitoring wizerunku i zlokalizowanie klientów w sieci.
Jedno z prostszych narzędzi do monitorowania informacji, które pojawiają się w internecie na temat danej marki, osoby, pojęcia, zjawiska itp. Wystarczy podać w systemie interesujące frazy oraz swojego maila. Gdy tylko w Google pojawią się nowe podstrony z danym słowem, automatycznie wysyłane jest powiadomienie. Prostota w obsłudze niestety nie idzie w parze z wygodą – może być nieco uciążliwy przy monitoringu na większą skalę.
To aplikacja, która świetnie nadaje się do wsparcia pracy marketingowców i osób odpowiedzialnych za analizę aktywności sieciowej. Można powiedzieć, że jest to odpowiednik polskiego SEMSTORMA - jednak kierowany jest jedynie na rynki anglojęzyczne. Dostarcza informacji o ruchu na dowolnie wybranych stronach internetowych. Możliwe jest porównanie analizowanej strony z konkurencją, przeanalizowane najczęściej wyświetlanych reklam w wyszukiwarkach oraz słów kluczowych z których pozyskiwany jest ruch z wyszukiwarek.
W swoim działaniu przypomina BRAND24. Po wskazaniu określonych słów kluczowych dostarcza informacji o tym jak często, gdzie i jak internauci wypowiadają się na temat marki – zarówno analizowanej jak i konkurencyjnych. Pozwala lepiej zarządzać relacjami z odbiorcami, a wszystkie informacje podane są w klarowny sposób np. dane dot. użytkowników, alerty, zestawienia i rankingi.
Udostępnia informacje o tym, jakie strategie reklamowe wykorzystują konkurenci. Co jest szczególnie ważne, korzystanie z narzędzia daje także informacje o budżetach. Ponadto jest niezwykle przydatne w analizie reklam oraz popularnych słów kluczowych wykorzystywanych przez konkurencję - zarówno z wyszukiwarki Google jak i Bing. Możliwe jest porównanie własnej strony ze stroną konkurencyjną.
Narzędzie bazuje na social media i umożliwia zbieranie danych dotyczących dowolnej marki. Dostarcza informacji odnośnie innych marek w tym obszarze m.in. jakie działania prowadzi konkurencja. Możliwe jest obserwowanie ich strategii oraz efektów działań. Analizie poddawana jest skuteczność komunikatów, ich odbiorcy oraz porównanie analizowanej marki z konkurencją.
Pokazuje szereg informacji związanych z wybraną stroną - ilość odwiedzin na danej witrynie, ile podstron przeglądanych przez użytkownika w ramach jednej wizyty, skąd użytkownicy trafili na daną stronę i gdzie kierują się w dalszej kolejność itp. Prezentowane dane są szacunkowe, ale dają dość dobry obraz konkurencji. Narzędzie dostępne jest w dwóch wersjach – darmowej i płatnej. W tej pierwszej widoczna jest jedynie część danych, głównie ruch na danej witrynie internetowej. W wersji płatnej możliwy jest podgląd danych związanych z działaniami promocyjnymi – np. wyświetlane reklamy w wynikach wyszukiwania i sieci displayowej, konkurencja czy struktura grupy docelowej.
Podsumowanie
Zarówno analiza działań, jak i monitoring wizerunku e-commerce w sieci to ważny element każdej strategii marketingowej. Z szerokiej palety narzędzi i możliwości jakie zostały zaprezentowane na naszym blogu, każdy marketingowiec wybierze coś dla siebie.
Może zainteresują Cię także
14 narzędzi – analityka i SEO
Trendy e-commerce na 2018 rok
Klienci o nas
Przykłady naszych realizacji
Wybrane serwisy produktowe
Kontakt
Używamy plików cookie
Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.
Centrum ustawień cookie
Twoja prywatność jest dla nas ważna
Pliki cookie to bardzo małe pliki tekstowe, które są tworzone i przechowywane na komputerze użytkownika podczas odwiedzania strony internetowej. Używamy plików cookie do różnych celów, w tym do ulepszania obsługi online na naszej stronie internetowej (na przykład, aby zapamiętać dane logowania do konta).
Możesz zmienić swoje ustawienia i odrzucić niektóre rodzaje plików cookie, które mają być przechowywane na twoim komputerze podczas przeglądania naszej strony. Możesz również usunąć wszystkie pliki cookie już zapisane na komputerze, ale pamiętaj, że usunięcie plików cookie może uniemożliwić korzystanie z części naszej strony internetowej.
Niezbędne
Te pliki cookie są niezbędne do świadczenia usług dostępnych za pośrednictwem naszej strony internetowej i umożliwienia korzystania z niektórych funkcji naszej strony internetowej.
Bez tych plików cookie nie możemy zapewnić usług na naszej stronie internetowej.
Funkcjonalne
Te pliki cookie służą do bardziej spersonalizowanego korzystania z naszej strony internetowej i do zapamiętywania wyborów dokonywanych podczas korzystania z naszej strony internetowej. Umożliwiają przechowywanie danych związanych z zabezpieczeniami, takimi jak funkcja uwierzytelniania, zapobieganie oszustwom i innymi mechanizmami ochrony użytkowników.
Na przykład możemy używać funkcjonalnych plików cookie do zapamiętywania preferencji językowych lub zapamiętywania danych logowania.
Śledzenie i wydajność
Te pliki cookie służą do zbierania informacji w celu analizy ruchu na naszej stronie internetowej i sposobu, w jaki użytkownicy korzystają z naszej strony internetowej.
Na przykład te pliki cookie mogą śledzić takie rzeczy, jak czas spędzony na stronie lub odwiedzane strony, co pomaga nam zrozumieć, w jaki sposób możemy ulepszyć naszą witrynę internetową.
Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Targeting i reklama
Te pliki cookie służą do wyświetlania reklam, które mogą Cię zainteresować na podstawie Twoich zwyczajów przeglądania.
Pliki te tworzone przez naszych dostawców treści i/lub reklam, mogą łączyć informacje zebrane z naszej strony z innymi informacjami, które gromadzili niezależnie w związku z działaniami przeglądarki internetowej w ich sieci witryn.
Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.
Więcej informacji
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie i Twoich wyborów, skontaktuj się z nami.
Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą Polityka prywatności.