zwiększenie ruchu

Written by

Zwiększenie ruchu na stronie

Bez kategorii| Views: 278

Strona internetowa jest jednym z podstawowych narzędzi do kreowania wizerunku, jak również przekazywania treści i prezentowania usług potencjalnym i obecnym klientom. Zwiększenie ruchu na niej wymaga jednak podjęcia kilku ważnych kroków, które zostały szczegółowo opisane przez Prezesa Zarządu Ideo Force, Wojciecha Szymańskiego.

 

Techniki na zwiększenie ruchu na stronie i działania utrzymujące

Przyciągnięcie klientów na stronę firmową będzie niemożliwe lub nieefektowne, jeśli nie będzie ona odpowiednio do tego celu przygotowana. Konieczne jest również podjęcie metod, których celem jest zwiększenie widoczności samej strony. Oprócz działań dedykowanych istnieje szeroka paleta narzędzi, po które należy sięgnąć, w walce o uwagę potencjalnych klientów.

Jednak samo zwiększenie ruchu na stronie to nie wszystko. Sukcesem jest, gdy użytkownicy zostają na niej dłużej, a co więcej – chętnie na nią wrócą. W publikacji „5 sprawdzonych sposobów na zwiększenie ruchu na firmowej stronie www” znaleźć można przydatne wskazówki oraz konkretne narzędzia, wraz ze wskazaniem, jak je stosować, by przyniosły jak najlepsze efekty.

 

Co powinna zawierać strona firmowa?

zwiększenie ruchuIstnieje kilka istotnych cech, które każda strona firmowa powinna spełniać, by nie tylko przyciągać klientów, ale również, by zdobywać przewagę konkurencyjną. Podstawą jest oczywiście resposywność strony. Według StatCounter aż 39% ruchu w całym internecie pochodzi z telefonów komórkowych. (Źródło) Zwrócenie uwagi na ten pozornie nieważny element i dopasowanie strony do urządzeń mobilnych, może znacznie zwiększyć ruch na stronie internetowej.

Istotne jest również zadbanie o treści, które są atrakcyjne dla klientów. Oczywiście ważne jest pamiętanie o dodawaniu słów kluczowych, jednak przede wszystkim contnet marketing dedykowany jest użytkownikom. Istotna jest regularność, nie należy zapominać również o formie wizualnej wpisów.

Konieczne jest dostosowanie się wymogów, jakie stawiane są przez Google. To szczególnie ważne w przypadku domen, które prowadzą jednocześnie działania pozycjonujące. Jednym z takich wytycznych jest obowiązek posiadania wdrożonego certyfikatu SSL, który będzie obowiązywać najprawdopodobniej pod koniec br.

Zastosowanie się do podanych w artykule wskazówek, jak również stałe utrzymanie zainteresowania użytkowników pozwoli na zwiększenie ruchu na stronie oraz długofalowe utrzymanie go.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zwiększenie ruchu na stronie

czas na przeczytanie: 2 min